mandag den 5. september 2016

Patchwork etui


Jeg har efterhånden en del patchwork stof liggende som jeg har fået købt, uden at have nogen plan for hvad jeg vil bruge det til, blandt andet nogle Tilda stoffer jeg har købt på udsalg. Så efter at have været på Patchwork messe sidste weekend, har jeg fået lyst til at sy lidt selv igen. Jeg har også et af Lenes (Filihunkat) hækleetui mønstre liggende, som jeg ikke har prøvet at sy.
Det skal nu ikke være til hæklenåle, men til tekstilblyanter, så mønstret skal forlænges lidt.

- - O - -

I have lots of patchwork fabric lying that I've bought, without having any plan for what I will use it for, among other things, some Tilda fabrics I bought on sale. But after visiting the Patchwork exhibition last weekend, I want to sew a little again. I also have one of Lene’s crochet hooks pouch patterns, which I haven’t tried to sew yet.

I will be using the pouch for textile pencils instead of crochet hooks, so the pattern should be extended a little.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...